ITIL 4 Foundation E-læring

ITIL® 4 Foundation kurset giver dig de grundlæggende forudsætninger for at arbejde med IT Service Management. 

ITIL Foundation 4 e-læringen er på en adaptiv platform, som tilpasser sig din viden og måde at lære på. Tag kurset helt fleksibelt, når du har tid.

Vores ITIL® 4 Foundation kursus fås også som Superflex koncept og som fysisk klassekursus i København og Århus.

Gå direkte til bestilling
ITIL kurser hos MetierWestergaard

Tag ITIL 4 Foundation som e-læring og få fuld fleksibilitet, men samme læring!

Vores unikke ITIL 4 Foundation e-læring, på den adaptive AI baserede platform Area9 Rhapsode, giver dig mulighed for at tage ITIL® 4 kurset i det tempo der passer dig, når det passer dig.

Vores ITIL 4 Foundation e-læring giver dig de grundlæggende forudsætninger for at arbejde med IT Service Management. Gennem kurset opnår du en solid forståelse for ITIL® 4 Service Management frameworket og de tilhørende koncepter. Samtidig lærer du, hvordan ITIL® 4 understøtter moderne teknologier og måder at arbejde på.

ITIL® har siden 1988, hvor den første version blev udgivet, været best practice for IT Service Management. ITIL 4 Foundation giver dig viden om det mest udbredte rammeværktøj for IT Service Management, som anvendes i organisationer og virksomheder verden over. 

ITIL 4 Foundation e-lærings forløbet er adgangsgivende til:

Managing professional

Strategic leader

Når du tager vores ITIL 4 e-læring, kan du tage eksamen når du er klar til det. Eksamen er voucher baseret og kan derfor tages uden stress, når du er klar.

SE OGSÅ VORES E-LÆRINGS KOMBINATIONSPAKKER, hvor du kan købe ITIL 4 Foundation elæring i kombination med andre kurser med RABAT.

Vi udbyder også ITIL® 4 Foundation som fysisk klassekursus hvis du hellere vil tage kurset på 2 hele dage. Vi har ITIL® 4 Foundation kurser i København og i Århus. Vi tilbyder også ITIL® 4 Foundation som superflex online forløb.

MSP Foundation kurser hos MetierWestergaard

Hvorfor vælge ITIL 4 Foundation e-læring?

Tag ITIL 4 Foundation online, som adaptiv e-læring, og få mere ud af dit e-lærings kursus. Du får et kursus, der tilpasser sig din måde at lære på, og dit vidensniveau, samtidig med at du kan tilgå kurset hvor og når det passer dig.

Med adaptiv elæring lærer du hurtigere. Uanset om du allerede har et solidt kendskab til ITIL® eller om du er helt ny, så er der bevis for at du, med adaptiv læring, lærer hurtigere og opnår en høj læringseffekt. 
Faktisk kan du reducere dit tidsforbrug på ITIL Foundation online kursus med mere end 50% – du trænes nemlig kun i dét, du ikke allerede mestrer. 

Mulighed for sparring

Som del af vores elæring forløb får du mulighed for at booke en sparringssession med en af vores erfarne ITIL® instruktører.

Banebrydende mulighed

Vi er de eneste i Danmark der tilbyder denne kombination af e-læring, støttet med personlig, professionel sparring. Du finder derfor ikke et lignende online ITIL® kursus andre steder.

LÆS MERE OM VORES ADAPTIVE ELÆRING HER

Prøv vores ITIL Elæring gratis

Om ITIL 4 Foundation e-læring

På vores unikke ITIL 4 e-læring kan du arbejde med din læring, når det passer dig.

Du skal igennem hvad der svarer til de 2 undervisningsdage, ITIL® 4 Foundation normalt tager, men du kan komme hurtigere igennem kurset, hvis du allerede ved meget om IT Service Management, for vores e-læring tilpasser sig dit vidensniveau. E-læringen er nemlig adaptiv. Det betyder også, at hvis der er områder, du har svært ved, så vil e-læringen sørge for, at du bruger ekstra tid på det område.

Den officielle ITIL® 4 Foundation kursus manual er med i prisen ligesom certificering.

Eksamen & certificering

Der er 2 testeksamener. Ved bestået eksamen opnår man den officielle ITIL® 4 Foundation certificering.

Bemærk: Eksamen er elektronisk. Husk derfor at medbringe en laptop. Du kan ikke anvende tablet/iPad.

Du kan tilkøbe en Take2 eksamensforsikring. Læs mere om den længere nede på siden.

Dit udbytte

  • ITIL® 4 Foundation certificering
  • Grundlæggende teoretisk indsigt i IT Service Management
  • Fokus på værdiskabelse gennem digitale services og produkter
  • Indblik i opbygningen af og sammenhængen mellem alle grundelementerne i ITIL® 4
  • Forståelse for anvendelse af de 7 guiding principles
  • Gennemgang af de 15 mest udbredte ITSM practices (incl processer)
  • Kompetencer til at arbejde i processer
  • De nødvendige forkundskaber til at bestå certificeringseksamen i ITIL® 4 Foundation

Gevinster for din arbejdsplads

  • Medarbejdere, teknikkerer, ledere og chefer får en fælles referenceramme for sprog og begreber indenfor IT Service Management på tværs af kunder og leverandører
  • Sikre forståelse for samarbejde mellem forretning og IT mod fælles vision
  • Skaber forståelse for at samskabe de relevante og robuste IT services og produkter som gør forretningen i stand til at nå målsætningerne

Hvem er målgruppen?

Kurset henvender sig til alle, der ønsker at opnå en grundviden om eller allerede arbejder med service management eller andre områder af IT (eksempelvis IT udvikling). Kurset kan anvendes inden for alle serviceområder – men det henvender sig primært til IT-serviceleverandører

Hvad skal du kunne i forvejen?

Der er ingen formelle adgangskrav til at tage et kursus og en certificering i ITIL® 4 Foundation.

  • For at få mest ud af kurset er det en fordel, at du har erfaring med IT Service Management.
Take2

Take2

Take2 er en forsikring, som kan købes, når du tilmelder dig kurset. Prisen på Take2 er 450 DKK, hvilket er under halv pris af en normal eksamen. Hvis du har købt Take2, og du ikke består din eksamen, får du automatisk en online re-eksamen voucher tilsendt. Du kan tage Take2 når du vil og hvor du vil. Take2 kan bruges op til 6 måneder efter din eksamen. Bestil Take2 når du tilmelder dig kurset. 

Bemærk: Består du eksamen i første omgang, kan Take2 ikke refunderes eller bruges til andre eksamener.

Planlagte forløb

Ingen - men du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil på kursus.

Bog til kurset ITIL 4 Foundation e-læring

  • ITIL® Foundation, ITIL® 4 edition

    ITIL® Foundation, ITIL® 4 edition

    Varenr. 7158

    Paperback. Leveres af DAO. Der tillægges fragt ved kassen.

    The guide covers key concepts of service management, the four dimensions of service management, the ITIL® service value system, ITIL management practices.

    The guide covers key concepts of service management, the four dimensions of service management, the ITIL® service value system, ITIL® management practices.

    ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition will:

    • provide readers with an understanding of the ITIL® 4 service management framework and how it has evolved to adopt modern technologies and ways of working
    • explain the new holistic end-to-end view of service creation to support candidates studying for the ITIL® 4 Foundation exam
    • act as a reference guide that practitioners can use in their work, further studies and professional development.

    Medlemspris

    DKK 424,00

    Listepris

    DKK 439,00

    Pr. stk. ekskl. moms

Varen er lagt i kurven

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

Tilføj deltager

  • Du kan læse mere om bøger til kurset nederst på siden

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close

Prøv vores ITIL 4 Foundation e-læring gratis

Vil du gerne prøve vores ITIL 4 Foundation e-læring inden du beslutter dig, så er der mulighed for det. Du tilmelder dig her, og får indenfor kort tid adgang til din demo. Vi håber du vil synes godt om det!

  • Tak for din interesse! Du hører fra os i løbet af maks. to arbejdsdage.

  • Øv. surt

    Der skete desværre en fejl, så vi har ikke modtaget din henvendelse