Gratis Webinar: SIAM - hvordan påvirker det organisationen?
På dette webinar gennemgår vi hvordan SIAM kan skabe løsningsmodeller der optimerer samarbejdet mellem alle dine leverandører og dine egne teams, og vi giver dig et par eksempler på processer taget direkte fra SIAM metoden, så du får noget praktisk med fra sessionen, samt en forsmag på hvad SIAM er for en størrelse.
D. 03/03, kl.09:00 - 10:00
Problemer med samspil mellem leverandører?
- Oplever du, at dine leverandører har for lidt fokus på samarbejde på tværs af de elementer, de hver især leverer til din organisation, så du kan service dine kunder bedst muligt og skabe mest muligt værdi?
- Har du ufleksible kontrakter med lange kontraktperioder med dine leverandører, som er svære at komme ud af eller genforhandle under forløbet?
- Savner du, at dine leverandører tager ansvar for den samlede leverance, herunder også for grænsefladerne imellem og for kommunikation med tredjepart?
Hvis du kan svare ja til et eller flere af ovenstående spørgsmål, kan service integration and managemnet (SIAM) være en hjælp for dig.
SIAM er et framework, der specifikt koncentrerer sig om samspillet mellem forskellige serviceelementer fra forskellige leverandører, med fokus på at at skabe et fælles, centralt forankret ansvar for hele serviceleverancen, fra leverandører over din organisation og helt ud til dine slutkunder – hvor kunderne ikke behøver bekymre sig om, endsige vide, hvilken leverandør der er ansvarlig for hvad – men hvor servicen fremstår som en helstøbt, sømløs grænseflade med værdiskabelse for kunden som det bærende element.
Dette sætter vi fokus på i dette webinar og giver indblik i hvordan SIAM kan understøtte bedre samarbejde mellem dig og dine leverandører i fremtiden.