ITSM i fokus: Udbytte fra ITIL® CDS, DPI & DITS kurser

Se eller gense "ITSM i fokus: Udbytte fra ITIL® CDS, DPI & DITS kurser" webinaret her

ITSM i fokus: Udbytte fra ITIL® CDS, DPI & DITS kurser

Vores erfarne ITIL® konsulent, Merete Lykke, forklarer hvad man får ud af vores ITIL® Strategist / Specialist kurser: CDS, DPI & DITS.

DPI Merete 1200 Min

IT Service Excellence Webinar

 

Dato: 3-4 maj & 25-27 maj

 

På dette kursus lærer du at skabe en optimal serviceoplevelse for dine kunder og brugere hver gang!

 

Lær hvordan du enkelt kan levere unikke serviceoplevelser til dine kunder og brugere På IT Service Excellence lærer du stærke redskaber til at spotte hvad dine kunder og brugere synes er god service. Med disse redskaber er det en leg at få kunder og brugere til at føle sig set, hørt og ikke mindst taget alvorligt. Når det er på plads bygges langvarige relationer, som gør dine kunder og brugere til ambassadører for din forretning.

 

 

Efter kurset ved du:

- Mere om din personlighed og adfærd så du kommer til at forstå dine kommunikations- og reaktionsmønstre i forhold til dine kunder

- Hvordan du spotter dine kunders og brugers servicepræference gennem telefonen, på skrift eller 1-1

- Hvordan du hurtigt og i enhver situation kan omstille  mellem forskellige serviceformer - til glæde for dig selv, din forretning og ikke mindst dine kunder!

Læs mere om vores IT Service Excellence kurser

ITIL Specialist: Create, Deliver & Support

Some (3)

Dato: 17 - 19 maj

 

På dette kursus lærer du at skabe de værdistrømme, der bygger, drifter og supporterer IT-systemer, platforme og infrastruktur.

 

På kurset lærer du om de 'centrale' service management aktiviteter og udvidelsen af det nuværende omfang af ITIL. Der er fokus på integration af forskellige værdistrømme og aktiviteter for at skabe og levere digitale produkter og services, samt supporterer IT-systemer, platforme og infrastruktur, understøttet af practices, processer, metoder og værktøjer.

 

Efter kurset ved du mere om:

- At bygge value streams, som skaber servicekomponenter

- At levere og supportere produkter og services

- At kunne måle service performance

- Om de Practices og processer, som anvendes for at skabe, levere og supportere produkter og services

Læs mere om ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support

ITIL Specialist: Direct, Plan and Improve

Some (4)

Dato: 25 - 27 maj

 

På dette kursus lærer du de praktiske færdigheder til at skabe en "learning and improving'" IT-organisation, governance på forretningsniveau, samt planlægning af arbejdet i teams, afdelinger og projekter, med en stærk og effektiv strategisk retning.

 

På kurset hører du om governance, principper og metoder for planlægning, strategi og retning, samt  hvilken indflydelse og indvirkning 'Agile and Lean ways of working' kan have. Du lærer hvordan det anvendes til organisationens fordel, samt de praktiske færdigheder og strategiske metoder der skal til for at planlægge og levere 'Continual Improvement' med den nødvendige agilitet.

 

Efter kurset forstår du bedre:

- Principper og metoder for styring og planlægning

- Hvordan GRC’s principper og metoder integreres i Service value system

-  Hvordan Continual Service Improvement principper og metoder bruges

- Principper og metoder for forandringsledelse

- Principper og metoder for måling og rapportering

Læs mere om ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve