Hvordan drives nogle af Danmarks største og mest kendte fundraising-projekter?
Carsten Donatsky | Head of Campaigns and Activation & Mikael Habekost | Kampagneansvarlig projektleder | Landsindsamlingen | Kræftens Bekæmpelse
Langt hovedparten af de midler, som er en forudsætning for at kunne drive kræftforskning, forebyggelse, rådgivning og information i Kræftens Bekæmpelse, skal foreningen selv skaffe via fundraising. Det sker bl.a. via kampagner, der engagerer erhvervsliv, private og frivillige i meningsfyldte fællesskaber til fordel for kræftsagen. Mange af kampagnerne kender vi, f.eks. Knæk Cancer, Landsindsamlingen og Støt Brysterne. Komplekse projekter præget at skarpe deadlines og mange interessenter, både internt og eksternt.
Carsten og Mikael fra 'Fundraising & medlemmer' i Kræftens Bekæmpelse giver på konferencen et indblik i, hvordan de har valgt at arbejde med disse projekter ud fra en agil model, der tilpasses de enkelte projekters rytme. Vi får også et kig ind i maskinrummet på Landsindsamlingen.
Kom og hør et oplæg om projekter, 'der gør en forskel'.