ITIL® 4 Foundation + PRINCE2® 7 Foundation e-læring

Dette er den ultimative begynderkombination for alle, der ønsker at arbejde med projektledelse, men ønsker at specialisere sig i IT-teams og -organisationer.

  • Pakken udbydes kun på engelsk
  • Adgang til 2 test eksamener
  • PAKKEN ER INKL. CERTIFICERINGER OG E-BØGER!

Hvis du vil læse mere om de enkelte kurser og downloade kursusbeskrivelse, så kan du finde information her:

PRINCE2 Foundation e-læring

ITIL 4 Foundation e-læring

Gå direkte til tilmelding
ITIL kurser hos MetierWestergaard

ITIL® 4 Foundation & PRINCE2® Foundation e-læring

PRINCE2 Foundation giver dig den grundlæggende forståelse af projektledelsesteori og -metoder. Derudover giver kurset dig den nødvendige viden om klassisk vandfaldsprojektledelsesteori, metoder og processer og er den mest anvendte og internationalt anerkendte projektledelsesmetode.

ITIL 4 Foundation introducerer dig til IT Service Management og giver dig dermed indsigt i en metodik, der er mere finjusteret til projekter i IT-teams og -organisationer.

Kurset giver dig specifik indsigt i bedste praksis for at køre projekter i it-teams og -organisationer, hvilket gør denne kombination fantastisk til alle, der ønsker at køre projekter over den brede vifte af teams og organisationer.

Se Kursusoversigt

ITIL® 4 Foundation + PRINCE2® Foundation

  • e

    MET P2F7IE-10-2024

    ITIL® 4 Foundation + PRINCE2® 7 Foundation E-læring (EN)

    Du får adgang til kurset i 6 måneder, hvor du frit kan anvende det når og hvor, det passer dig bedst

    Kurset er på engelsk / This course is in English

    Medlemspris

    DKK 12.510

    Listepris

    DKK 13.900

    Pr. deltager ekskl. moms

Bøger til kurset ITIL® 4 Foundation + PRINCE2® 7 Foundation E-læring

  • ITIL® Foundation, ITIL® 4 edition

    ITIL® Foundation, ITIL® 4 edition

    Varenr. 7158

    Paperback. Leveres af DAO. Der tillægges fragt ved kassen.

    The guide covers key concepts of service management, the four dimensions of service management, the ITIL® service value system, ITIL management practices.

    The guide covers key concepts of service management, the four dimensions of service management, the ITIL® service value system, ITIL® management practices.

    ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition will:

    • provide readers with an understanding of the ITIL® 4 service management framework and how it has evolved to adopt modern technologies and ways of working
    • explain the new holistic end-to-end view of service creation to support candidates studying for the ITIL® 4 Foundation exam
    • act as a reference guide that practitioners can use in their work, further studies and professional development.

    Medlemspris

    DKK 585,00

    Listepris

    DKK 650,00

    Pr. stk. ekskl. moms

  • PRINCE2® 7 Managing Successful Projects

    PRINCE2® 7 Managing Successful Projects

    Varenr. 7326 - ISBN 978-9925-34-460-4

    Paperback. Leveres af DAO. Der tillægges fragt ved kassen.

    PRINCE2® 7 is a practical and structured approach designed to facilitate effective project management. It offers a clear method for organizations to successfully manage projects, introduce novel products or services, and drive transformative change.

    The PRINCE2® method is versatile and universally applicable. Flexible and adaptable to suit the needs of any organization, it can be tailored to any project, regardless of size, purpose, or industry.
     
    PRINCE2® 7 addresses changes in the project management sector and adapts to evolving working practices and technologies. With a central focus on people management, it also embraces Digital and Data Management and incorporates sustainable practices.

    Medlemspris

    DKK 650,00

    Listepris

    DKK 700,00

    Pr. stk. ekskl. moms

Varen er lagt i kurven

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

Tilføj deltager

  • Du kan læse mere om bøger til kurset nederst på siden

  • Du kan læse mere om bøger til kurset nederst på siden

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close