Lær at arbejde professionelt i din Service Desk
Kurset giver dig en forståelse for nøgle begreberne i Service Desk praksissen inklusiv, hvordan den tjener som et centralt kontaktpunkt mellem Service Desk medarbejderen og brugere/kunden.
- Lær om praksissuccesfaktorer (PSF) og nøglepraksismålinger, som er afgørende for at måle effektiviteten af Service Desk og sikre, at den opfylder organisatoriske og brugermæssige behov.
- Udforsk Service Desk-processerne, herunder nøgleaktiviteterne, og lær, hvordan du effektivt integrerer disse processer i din organisations værdistrøm for at forbedre serviceleverancen og brugertilfredsheden.
- Fokuser på nøglerollerne inden for Service Desk-praksissen, og se, hvordan du placerer praksissen i din organisation. Forstå de kompetencer, der kræves til disse roller for at sikre effektiv servicestyring.
- Lær, hvordan information og teknologi kan understøtte og gøre det muligt for Service Desk-praksis at levere løbende forbedringer, strømline driften og forbedre brugeroplevelsen gennem effektiv servicelevering.