ITIL® 4 Practitioner: Service Desk kursus

Dette 1-dags practice modul er relevant for alle IT professionelle.

Lær hvordan du forbedre bruger- og kunde oplevelsen i din Service Desk.

Forstå formålet og nøglebegreberne i Service Desk-praksissen, herunder hvordan den fungerer som det centrale kontaktpunkt mellem tjenesteudbyderen og brugerne, og på den måde gør kommunikation mere effektiv.

Kurset udbydes som E-læring

Se forløb og tilmeld dig her
Incident management photo

Lær at arbejde professionelt i din Service Desk

Kurset giver dig en forståelse for nøgle begreberne i Service Desk praksissen inklusiv, hvordan den tjener som et centralt kontaktpunkt mellem Service Desk medarbejderen og brugere/kunden.

  • Lær om praksissuccesfaktorer (PSF) og nøglepraksismålinger, som er afgørende for at måle effektiviteten af Service Desk og sikre, at den opfylder organisatoriske og brugermæssige behov.
  • Udforsk Service Desk-processerne, herunder nøgleaktiviteterne, og lær, hvordan du effektivt integrerer disse processer i din organisations værdistrøm for at forbedre serviceleverancen og brugertilfredsheden.

  • Fokuser på nøglerollerne inden for Service Desk-praksissen, og se, hvordan du placerer praksissen i din organisation. Forstå de kompetencer, der kræves til disse roller for at sikre effektiv servicestyring.

  • Lær, hvordan information og teknologi kan understøtte og gøre det muligt for Service Desk-praksis at levere løbende forbedringer, strømline driften og forbedre brugeroplevelsen gennem effektiv servicelevering.

Om Service Desk

Kurset er et 1-dags kursus med fuld forplejning.

Kurset er inkl. eksamens-voucher til certificering som også inkorporerer den relevante e-bog. Din e-bog bliver tilgængelig på din PeopleCert-konto, som du får direkte efter køb.

Din adgang til PeopleCert giver dig også adgang til din Learner Kit med vejledning.

Eksamen & certificering

Eksamen er en multiple choice test.

Eksamen tages online og er en såkaldt online Proctoring eksamen. Det vil sige, at du skal downloade et exam shield, som gør at du ikke kan tilgå andre sider, mens du tager eksamen. Eksamen bliver ligeledes monitoreret online.

Du kan tilkøbe en Take2 eksamensforsikring. Læs mere om den længere nede på siden.

Gevinster for din arbejdsplads

  • Opnå en forbedret drift af jeres Service Desk

Hvem er målgruppen?

Kurset er relevant for alle der arbejder med IT Operation og Service Desk.

Hvad skal du kunne i forvejen?

Du skal have en generel viden om IT og en forståelse for din egen virksomhed.

  • Kurset forudsætter et ITIL® Foundation certifikat. Både en version 3 eller 4 kan bruges.
Take2

Take2

Take2 er en forsikring, som kan købes, når du tilmelder dig kurset. Prisen på Take2 er 450 DKK, hvilket er langt under halv pris på en normal re-eksamen, hvis du skal købe den efter dit kursus. Hvis du har købt Take2, og du ikke består din eksamen, får du automatisk en online re-eksamen voucher tilsendt. Du kan tage Take2 når du vil og hvor du vil. Take2 kan bruges op til 6 måneder efter din eksamen. Bestil Take2 når du tilmelder dig kurset. Forsikringen kan ikke købes efterfølgende. 

Bemærk: Består du eksamen i første omgang, kan Take2 ikke refunderes eller bruges til andre eksamener.

Planlagte forløb

Ingen - men du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du gerne vil på kursus.

Tilføj deltager

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close