ITIL® 4 practices kurser

Kom på vores ITIL 4 practices kurser og dyk ned i de vigtigste ITIL processer: Incident, Problem og Change. Det er 1-dags kurser, hvor vi går i dybden med den enkelte practice og sikrer, at du har kendskab til dels at arbejde effektivt med processen, men også viden om, hvordan du optimerer og udvikler processen løbende. 

Du kan også tage Monitor, Support and Fulfil kurset, som består af 5 practices på 3 dage. Tager du dette kursus samt Create, Deliver & Support kurset, opnår du ITIL Practice Manager certifikatet.

Vi vil løbende udbyde flere Practices kurser - både som 1-dags kurser og som bundle-kurser.

Som noget helt nyt (fra oktober 2024), kan du også bruge en ITIL® version 3 Foundation certifikat som adgang til alle ITIL Higher Level kurser.

Gå direkte til kursuskalender
  1. ITIL® 4 Practitioner: Incident Management (1 dags kursus)

    ITIL® 4 Practitioner: Incident Management (1 dags kursus)

  2. ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus)

    ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus)

  3. ITIL® 4 Practitioner Change Enablement (1 dags kursus)

    ITIL® 4 Practitioner Change Enablement (1 dags kursus)

  4. ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil

    ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil

  5. ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve

    ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure and Improve

  6. ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control

    ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement and Control

ITIL 4 practice

ITIL® 4 practices kurser - vejen til dybdegående viden i forskellige praksisser!

ITIL 4 practice-kurser er kurser, hvor vi arbejder med de forskellige practices, der er en del af ITIL 4-rammearbejdet og altså bedste praksis inden for IT service management.

De forskellige practice-kurser inden for ITIL 4 dækker emner som service value chain, service value management, og meget mere.

ITIL 4 practice kurserne er designet til at give IT-professionelle og andre der arbejder med IT en dybdegående forståelse af, hvordan man bedst kan implementere og administrere IT-services for at opnå forretningsmæssige mål.

ITIL Overview_9

Overblik over ITIL kurser

Med practice kurser får du mulighed for at tage kurser med fokus på et område, men du har også mulighed for at opnå en overordnet certificering, hvis du tager flere practices kurser.

Du kan læse mere om de forskellige overordnede certificerings muligheder inden for ITIL her.

Vi udbyder alle kurser markeret med orange/rødt på tegningen. Der vil løbende blive udbudt flere Practices kurser.

Planlagte forløb

Der er planlagt følgende forløb hos MetierWestergaard

Kursus Startdato Varighed Kursusform Sprog Lokation Liste-/medlemspris
ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus) 05-12-2024 1 dag(e) Klassekursus DA København DKK 6.900 / 6.210
ITIL® 4 Practitioner Change Enablement (1 dags kursus) 16-12-2024 1 dag(e) Klassekursus DA København DKK 6.900 / 6.210
ITIL® 4 Practitioner Change Enablement (1 dags kursus) 15-01-2025 1 dag(e) Klassekursus DA København DKK 6.900 / 6.210
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil 27-01-2025 3 dag(e) Klassekursus DA København DKK 16.400 / 14.760
ITIL® 4 Practitioner: Incident Management (1 dags kursus) 07-02-2025 1 dag(e) Klassekursus DA København DKK 6.900 / 6.210
ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus) 17-03-2025 1 dag(e) Klassekursus DA København DKK 6.900 / 6.210
ITIL® 4 Practitioner Change Enablement (1 dags kursus) 01-04-2025 1 dag(e) Klassekursus DA København DKK 6.900 / 6.210
ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus) 02-05-2025 1 dag(e) Klassekursus DA København DKK 6.900 / 6.210

Brug for hjælp?

Hvis du har spørgsmål vedrørende kurserne, er du altid meget velkommen til at kontakte: