Kan du forestille dig, en dagligdag uden IT proeblemer? Hvor systemerne fungerer, som de skal og understøtter brugernes arbejde, svartiden på telefonen er kort og servicedesk har tid til at hjælpe kunder, brugere og forretning. Lyder det for godt til at være sandt?
Vejen til højere værdiskabelse for forretningen—bedre brugeroplevelser, færre incidents—går gennem at finde og fjerne årsager til fejl; før de sker igen, eller endnu bedre, før de overhovedet opstår.
På dette kursus lærer du håndgribelige metoder, som du kan gå hjem og tage i brug i din egen dagligdag fra første færd. Fokus er på anvendelse frem for teorigennemgang, og størstedelen af tiden på kurset går med at afprøve metoderne i case-baserede øvelser, så du får praktisk, hands-on erfaring med faktisk at bruge dem.
Kurset centrerer sig om:
- Vigtigheden af at forstå, hvad problemet er, inden du forsøger at løse det
- Praktisk anvendelse af velafprøvede metoder til mere struktureret problemløsning
- Beslutning om, hvad der er det bedste alternativ, hvis et problem ikke kan løses