DELIVER SERVICE VALUE – 360° IT fra ide til drift!

MetierWestergaard byder for 23. år i træk velkommen til årets store konference for it-professionelle. 

Det sker den 23.-24. november i København.

Konferencen sætter fokus på, hvordan man skaber en effektiv værdikæde fra ide til drift. Med andre ord 360° IT - fra ide til drift!

Scroll ned på siden og læs mere om konferencen

Tilmeld dig konferencen her
Hjemmeside Billede

Årets konference for it professionelle

For 23. gang byder vi velkommen til MetierWestergaards store konference Deliver Service Value.

Konferencen har gennem årene udviklet sig fra detailfokus på IT-support og drift til i år, hvor vi udvider og favner emner, der vil interessere bredere.

På konferencen sætter vi fokus på de aktiviteter og metoder, som skal være på plads for at sikre en effektiv værdikæde fra et forretningsbehov opstår, over udvikling igennem projekter og agile metoder, til drift og værdiskabelse. Vi kalder det: Deliver Service Value360° fra ide til drift!

Vi stiller skarpt på den udvikling, der med ekspresfart sker i vores branche, både organisatorisk, procesmæssigt og teknologisk.

På konferencen vil der være indlæg om digital transformation, strategisk porteføljestyring, projekteksekvering, agile transformation, struktureret problemløsning og kundeorienteret support. Med andre ord – hvad der skal til for at man leverer succesfulde IT services, der virker!

Årets konference lægger op til spændende indlæg, netværk, sparring med vores sponsorer, og ikke mindst en god aften, med middag og samvær på første dag af konferencen.

Kom og bliv inspireret!

Mød førende og inspirerende talere på årets konference

Vi har samlet en perlerække af spændende talere i årets konferenceprogram, som vil dele deres erfaringer og inspirere.

  1. Martin Wood

    KEYNOTE: Digital transformation i Domstolstyrelsen

    Martin Wood
    IT Direktør |  Domstolsstyrelsen 

    Digital transformation er på agendaen i langt de fleste organisationer, men hvordan lykkes man? - og hvordan ændres rollen for it når transformationen ruller?

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  2. Pelle Guldborg

    KEYNOTE: Nyeste forskning indenfor menneskelig adfærd

    Pelle Guldborg Hansen Adfærdsforsker | Roskilde Universitet

    Med afsæt i den nyeste forskning inden for menneskelig adfærd fortæller Pelle om, hvordan det er muligt at anvende nudging til at skabe positive adfærdsforandringer.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  3. Casper Wilstrup 1

    Hvorfor er AI løsninger så svære at begribe?

    Casper Wilstrup
    CEO | Abzu

    Trods mange år med AI som buzzword og med stadig flere AI-løsninger i markedet, er kunstig intelligens stadig svært for de fleste at begribe. Vi bliver klogere på AI og mulighederne med AI!

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  4. Kasper Moe

    Operation Center: Globalisering og Corona-krise

    Kasper Moe
    VP | NNIT

    Kasper vil fortælle om globaliseringen af NNITs Operation Center og om, hvordan man fortsat leverer service af højeste kvalitet, når verden rammes af en pandemi.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  5. Ved Teddy Hansen

    Værdiskabelse med IT & Enterprise Service Management

    Teddy Schou
    CEO | Clever Choice

    Hør om IT & Enterprise Service Management fra en af Danmarks stærke kompetencer indenfor området. Teddy har arbejdet med Service Management i mere end 25 år og ved hvordan man sætter strøm til processerne!

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  6. Stine Marchal

    Customer Journey Design skaber unik kundeoplevelse

    Stine Ringvig Marsal
    Chief Experience Officer | CXOmatic

    Med erfaringer fra at skabe unikke kundeoplevelser i CPH og Tivoli fortæller Stine om arbejdet med at optimere kunderejser - også de digitale. 

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  7. Søren Bechmann

    Customer Journey Design - insights i best practices

    Søren Bechmann
    Direktør og partner | Service Design Institut

    Søren er Danmarks førende Service Design Ekspert og forfatter til et utal af bøger om emnet. Vil du forstå Service Design, så giver dette indlæg dig svarene.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  8. Frank Høedt

    Customer Journey Design med grafisk facilitering

    Frank Høedt
    Grafisk Facilitator

    Oplev grafisk facilitering live! Den bedste måde at forstå, hvorfor grafisk facilitering er så stærkt et værktøj fx når vi vil optimere kunderejser eller kundeoplevelser.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  9. Mads

    Agile transformation hos Alm. Brand

    Mads Wermelin
    Head of Agile Execution | Alm. Brand

    Alm. Brand har været igennem en fantastisk agil transformation de seneste 4-5 år. Mads har været en af de drivende kræfter og vil fortælle om successer og udfordringer.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  10. Joan Lykke

    Hybrid agil projektmodel i PostNord Parcel Operation

    Joan Lykke Hansen
    Head of Operational Development | PostNord 

    PostNord har været igennem en massiv turnaround for at geare organisationen til vækst. Joan fortæller om, hvordan de vigtige projekter prioriteres når organisationen er i overhalingsbanen. 

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  11. Brian Kjær

    Sådan har vi skabt fremragende kundesupport hos EG

    Brian Kjær 
    Senior Manager | EG A/S

    Med tusindevis af kunder er det vigtigt, at den support og service kunderne oplever er i top. Kom med på den rejse EG har været på mod optimal kundesupport.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  12. Christian Blynø

    Procesmodning og styring i et globalt perspektiv

    Christian Blynø
    Global Process Owner Incident and Problem Management | DSV

    Hvordan skabes processer, der virker på tværs af landegrænser, tidszoner og kulturer? Hør bl.a. om samarbejdet mellem procesejer og proces manager, og hvordan automatisering af processerne gør en forskel.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  13. Christian Aalbæk

    Projektledelse i offentlighedens søgelys

    Christian Aalbæk
    Director | Accenture

    Hvordan styrer man et kompliceret projekt med talrige forskellige interessenter og mere end 2 millioner brugere? Det giver Christian os sine bud på.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  14. Line Irby Pihl

    Find og indfri dine medarbejderes potentiale

    Line Irby Pihl
    Konsulentchef | TOPdesk

    Medarbejderne er din vigtigste assets. Hvordan sikrer du, at dine medarbejdere opnår deres potentiale og samtidig skaber størst mulig forretningsværdi hos kunderne?

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  15. Thomas

    Agil transformation hos Alm. Brand

    Thomas Andreasen
    Agile coach | Alm. Brand

    Hør om den agile transformation som Alm. Brand har været igennem de seneste 4-5 år. Thomas har været en drivende kræft vil dele sine erfaringer om hvad en agil transformation kræver. 

    Tryk for at læse mere om indlægget!

  16. Anders Linde

    GRC at your service!

    Anders Linde
    Chef Konsulent | Dansk Standard

    Gør governance-, sikkerheds-, og compliancehensyn til et effektiviseringsværktøj i jeres leverancer! Anders giver sine bud på GRC-succes men også faldgruber.

    Tryk for at læse mere om indlægget!

Se det fulde program og download det her!

Vores program er nu klar og du kan downloade det her. I programmet kan du finde mere om de enkelte indlæg og tidspunkter for disse.

Du er også velkommen til at sende os en mail på [email protected] eller ringe til os på 45 85 12 16 hvis du vil vide mere. 

Konference program
Sponsors 01

Mød udstillere som kommer på konferencen

Vi har igen i år en række spændende udstillere - førende virksomheder og organisationer indenfor it. De vil være at finde i lobbyen under konferencens to dage.

På konferencen vil i kunne møde vores sponsorer.

Vi har i år TOPdesk, Devoteam, Clever Choice, Aety, IDA, VisionWillow, SysPeople, Sopra Steria og Flowbuilders med som sponsorer, og vi glæder os til at skabe en formidabel konference sammen med dem. 

Læs mere om vores udstillere her
EB Grafik New 2 01

Hvor og hvornår?

Dato: Den 23. og 24. november

Sted: Folke Bernadottes Allé 45, København Ø

Dag 1: kl. 8.30 – 21.00. Middag om aftenen er inkluderet i prisen

Dag 2: kl. 8.30 – 15.30

Er I flere der vil afsted sammen kan I med fordel give Steen Sverker et kald på mobil 2556 1236. 

 

Tilmeld dig konferencen her

Deliver Service Value Konferencen er årets mødeplads, hvor ideer fødes, byttes og iltes.

Keywords: Digital transformation • Porteføljestyring • Projektledelse • Agil udvikling & metoder • DevOps • ITIL® 4 • SIAM • IT-support • Artificial Intelligence • Organisatorisk Change Management • Governance, Risk & Compliance