Gratis Webinar: ITIL Higher Levels / Q&A

Vær med når vores dygtige instruktører Merete Wittenburg Lykke og Caspar Miller går i dybden med IT service Management, svarer på spørgsmål og giver vejledning til hvordan ITIL kan imødegå eventuelle udfordringer. 

Som rådgivere inden for IT service management ser vi ofte mange af de samme udfordringer, når vi er ude hos kunder. I dette webinar beskæftiger vi derfor os med, hvilke udfordringer en moderne IT-organisation står over for, og hvordan du som medarbejder eller leder kan anvende vejledningen fra ITIL til at imødegå disse. Særligt fokuserer vi i denne omgang på de moduler, der bygger oven på ITIL Foundation, og som tilsammen går under betegnelsen Managing Professional.

 

Konkret tager vi udgangspunkt i en model eller to fra hvert af modulerne og bruger som eksempel på, hvordan stoffet kan omsættes til praktiske forbedringstiltag på tværs af organisationen, herunder

  • Hvad value streams egentlig er og hvordan man kan optimere sine processer og leverancer gennem value stream mapping
  • Hvordan man som IT-afdeling (eller anden afdeling) kan styre kunderejsen, se tingene med kundens/brugerens øjne og sikre dem en god oplevelse hele vejen igennem
  • Hvordan man kan koble gængse ITSM-processer sammen med at arbejde agilt. Det ene udelukker ikke det andet.
  • Hvordan vi sikrer compliance mod vores politikker og fælles målsætninger gennem governance”

 

Scroll ned på siden for at se optagelsen af webinaret og gense vores andre tidligere webinarer her 

 

 

Se eller gense ITIL® Higher Levels QA webinaret her

Se webinaret her, eller åbn linket og se det på vores Youtube kanal.