Gratis Webinar: Service Excellence og effektive teams

– et webinar der giver dig selvindsigt!

Hvordan får du dit team til at performe endnu bedre? Hvordan forstår du din kunde endnu bedre, så du kan levere optimal service?

Det ser vi på med afsæt i en forståelse af personers præferencer og forståelse af de dynamikker, som præferencerne medfører. Der er nogle helt enkle og praktiske greb, som vi vil løfte sløret for på dette webinar. 

 

Vi taler på dette webinar om personlige præferencer og hvad disse har af betydning for, hvordan vi som mennesker møder andre, interagerer med andre og anskuer opgaver og udfordringer. Denne forståelse er vigtig at have når man skal lede andre men også afsindig væsentlig i øvrige relationer, så som i et kunde-leverandør forhold eller hvis du på nogen måde arbejder med at servicere kunder - interne som eksterne.

Du vil også få indsigt som kan inspirere til at udvikle dig som person. Forståelse af egen præference er første step mod at forstå andre, og dermed bedre forudsætninger for at interagere hensigtsmæssigt med dem.

Vil du inspireres og udvikle dig, så er dette webinar relevant. Vi lover, at du vil gå fra webinarer og begynde at se på andre mennesker med en ny dimension.

Gense vores tidligere webinarer her

Gense webinaret her

På dette webinar vil Martin Juhl Vojdeman og Karsten Nielsen fra MetierWestergaard gennemgå spørgsmål som; Hvordan får du dit team til at performe endnu bedre? Hvordan forstår du din kunde endnu bedre, så du kan levere optimal service?

Der er nogle helt enkle og praktiske greb, som vi vil løfte sløret for på dette webinar. 

 

Design Uden Navn (2)

Martin Juhl Vojdeman & Karsten Nielsen