IT-support i praksis

Grundkursus for Service Desk-medarbejdere.

  • 1 dags kursus
  • Afholdes i København, Århus og virtuelt
Se datoer og tilmeld
IT support i praksis hos MetierWestergaard

Lær at levere høj kvalitet og gode oplevelser

Service Desk-medarbejdere er det primære kontaktpunkt for kunder og brugere, og deres fokus er todelt: At levere høj faglig kvalitet OG en god serviceoplevelse på hver eneste henvendelse.

På dette kursus lærer du at arbejde med serviceindgange som f.eks. telefon, chat, mail, sociale medier m.m. Du lærer, hvordan du effektivt håndterer problemer og bestillinger, hvordan du anvender dit service management system, og hvordan du styrer dit tekniske bagland, både i din egen virksomhed og hos virksomhedens samarbejdspartnere.

 

Vi udbyder også disse kurser indenfor IT Service Management, SIAM™ og DevOps

 

Om IT-support i praksis

Undervisningen veksler mellem teori, opgaveløsning og gruppearbejde.

Kursussprog, kursusmateriale og eksamen er på dansk.

Alle materialerne udleveres på kurset.

Eksamen & certificering

Eksamen er en multiple-choice eksamen med 20 spørgsmål. Varigheden er 30 minutter og du skal have 13 rigtige for at bestå og blive certificeret.

Dit udbytte

  • Du lærer at arbejde med serviceindgange som telefon, chat, mail og sociale medier m.m.
  • Du lærer, hvordan du effektivt håndterer problemer og bestillinger
  • Du lærer, hvordan du anvender dit Service Management System
  • Du lærer, hvordan du styrer dit tekniske bagland, både i din egen virksomhed og hos virksomhedens samarbejdspartnere.

Hvem er målgruppen?

Kurset retter sig mod medarbejdere, teamledere og chefer i Service Desk, samt 2. line-medarbejdere med supportansvar eller kundekontakt.

Hvad skal du kunne i forvejen?

Ingen forudsætninger.

Planlagte forløb

Bemærk, at fysiske klassekurser konverteres til onlineundervisning, hvis Corona-situationen kræver det. Har du tilmeldt dig et fysisk kursus hos os, kan du derfor regne med, at det ikke bliver aflyst med Corona-situationen som begrundelse.

marts 2022

  • 25 fredag

    ITSUP-5539-250322

    IT-support i praksis Klassekursus

    25. marts 2022

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Caspar Miller

    Medlemspris

    DKK 5.265

    Listepris

    DKK 5.850

    Pr. deltager ekskl. moms

september 2022

  • 26 mandag

    ITSUP-5630-260922

    IT-support i praksis Klassekursus

    26. september 2022

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Martin Juhl Vojdeman

    Medlemspris

    DKK 5.265

    Listepris

    DKK 5.850

    Pr. deltager ekskl. moms

Tilføj deltager

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close

Instruktør(er) på IT-support i praksis

  • Caspar Miller
    • Caspar Miller

    • Senior Management Consultant & Trainer
  • Martin Juhl Vojdeman
    • Martin Juhl Vojdeman

    • Senior Management Consultant