Service Desk Uddannelsen

Customer Service Management Professional - CSM PRO

Læs mere

CSM PRO Certifikat

Service Desk uddannelsen består af tre kurser.

Med et certifikat i hvert af de tre kurser opnår du certifikatet Customer Service Management Professional - CSM PRO.

Kurserne kan tages i vilkårlig rækk​efølge.

 

IT support i praksis

1 dag

  • IT support i praksis er et kursus, der etablerer alle de basale support-færdigheder.
  • check_circle Lær at arbejde med serviceindgange som f.eks. telefon, chat, mail, sociale medier m.m.
  • check_circle Lær, hvordan du effektivt håndterer problemer og bestillinger.
  • check_circle Lær, hvordan du anvender dit Service Management System og styrer dit tekniske bagland, både i din egen virksomhed og hos virksomhedens samarbejdspartnere.

Struktureret Problemløsning

2 dage

  • Struktureret Problemløsning er et kursus, der etablerer specialistkompetencer inden for problemløsning
  • check_circle Lær at løse problemer systematisk og effektivt... med høj kvalitet, hurtigt og med et lille tidsforbrug.
  • check_circle Har du allerede et Kepner-Tregoe Foundation-certifikat, kan dette erstatte Struktureret Problemløsning i den samlede certificering.

IT Service Excellence

2 dage

  • IT Service Excellence er et kursus, der etablerer Service Excellence specialistkompetencer
  • check_circle Lær at aflæse kunders og brugeres tale- og kropssprog.
  • check_circle Lær at tilpasse din egen mundtlige kommunikation til den, du står overfor.
  • check_circle Lær at arbejde med den skriftlige kommunikation, hvor ordvalg og budskaber har afgørende betydning for relationen til kunder og brugere.