ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Lær at konvertere efterspørgsel til værdi via IT-understøttede services, på vores ITIL® 4 DSV kursus. 

  • 3-dages kursus
  • Certificering inkluderet i prisen
  • Fuld forplejning på kursusdagene
Gå direkte til kursuskalender

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Kursets formål er at guide IT-organisationer og deres kunder, brugere, leverandører og partnere igennem de principper og practices, som er forudsætningen for værdiskabelse. Det fokuserer på konvertering af efterspørgsel til værdi via IT-understøttede services.

Vores ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value kursus gennemgår de vigtigste aspekter af kunderejsen: Dens formål, interessenternes hensigter, touchpoints og service interaktioner, design og mapping af kunderejser og måling og forbedring af kunderejser.

Kunderejsens vigtigste trin bliver gennemgået med fokus på følgende trin:

  • Explore, engage, offer, agree
  • Onboard, co-create, realize

Vi udbyder også disse kurser indenfor ITIL®: 

ITIL Specialist 

Strategic Leader 

Extension Modules

Om ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Undervisningen er på dansk, mens kursusmaterialer og eksamen er på engelsk.

Kurset bygger på en vekselvirkning mellem teori, opgaveløsning og gruppearbejde.

Kurset er intensivt, og deltagerne bør afsætte tid til hjemmearbejde under kurset.

Kurset indeholder den officielle manual, kursusmaterialer samt certificering.

Eksamen & certificering

Eksamen tages online efter kurset og er en "closed book" eksamen.

Du har 75 minutter til at gennemfører eksamen.

Ved beståelse opnår du et ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certifikat.

Bemærk: Eksamen er elektronisk. Husk derfor at medbringe en laptop. Du kan ikke anvende tablet/iPad.

Du kan tilkøbe en Take2 eksamensforsikring. Læs mere om den længere nede på siden.

Dit udbytte

  • ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certificering
  • Kurset giver deltagerne nogle faste rammer, som man kan tage til sig, og som man kan tilpasse til sine egne behov.
  • Deltagerne introduceres til de vigtigste trin på kunderejsen, og den guider deltagerne i, hvordan de skaber den mest værdifulde kunderejse.

Hvem er målgruppen?

  • Relationship -, customer experience (CX) - og account managers
  • Customer experience (CX)/user experience (UX) designere
  • Service delivery -, service desk - og service level managers
  • Enterprise - og service og solution arkitekter
  • Product ejere
  • Marketing -, project – og portfolio managers
  • Supplier relationship -, vendor -, contract managers

Hvad skal du kunne i forvejen?

Du skal have en generel viden om IT og en forståelse for din egen virksomhed.

  • Kurset forudsætter et ITIL® 4 Foundation certifikat.
Take2

Take2

Take2 er en forsikring, som kan købes, når du tilmelder dig kurset. Prisen på Take2 er 450 DKK, hvilket er langt under halv pris på en normal re-eksamen, hvis du skal købe den efter dit kursus. Hvis du har købt Take2, og du ikke består din eksamen, får du automatisk en online re-eksamen voucher tilsendt. Du kan tage Take2 når du vil og hvor du vil. Take2 kan bruges op til 6 måneder efter din eksamen. Bestil Take2 når du tilmelder dig kurset. Forsikringen kan ikke købes efterfølgende. 

Bemærk: Består du eksamen i første omgang, kan Take2 ikke refunderes eller bruges til andre eksamener.

Planlagte ITIL® DSV kurser i KBH og Aarhus

december 2024

  • 02 mandag

    MET I4-DSV-02-2024

    ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Klassekursus

    2. december 2024 - 4. december 2024

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som et klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Caspar Miller

    Medlemspris

    DKK 14.310

    Listepris

    DKK 15.900

    Pr. deltager ekskl. moms

Bog til kurset ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

  • ITIL® 4 Drive Stakeholder Value

    ITIL® 4 Drive Stakeholder Value

    Varenr. 7162 - ISBN 978-01-133-1636-6

    Paperback. Leveres af DAO. Der tillægges fragt ved kassen.

    The ITIL® 4: Drive Stakeholder Value book forms one publication of the Higher-Level guidance, following ITIL® 4 Foundation.

    Key Features

    Ideal for professionals who are focused on customer experience, user journeys or are responsible for external relationship management

    • Ensure high customer satisfaction levels
    • Optimize the customer experience
    • Create a trusted relationship with stakeholders
    • Improve relationships and reach mutual outcomes

    Helps you pass your Drive Stakeholder Value exam

    Reference guidance for day-to-day problems for IT Professionals

    Medlemspris

    DKK 585,00

    Listepris

    DKK 650,00

    Pr. stk. ekskl. moms

Varen er lagt i kurven

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

Tilføj deltager

  • Du kan læse mere om bøger til kurset nederst på siden

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close

Instruktør(er) på ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

  • Caspar Miller
    • Caspar Miller

    • Seniorkonsulent og træner