ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Lær at konvertere efterspørgsel til værdi via IT-understøttede services.

Gå direkte til kursuskalender

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Kursets formål er at guide IT-organisationer og deres kunder, brugere, leverandører og partnere igennem de principper og practices, som er forudsætningen for værdiskabelse. Det fokuserer på konvertering af efterspørgsel til værdi via IT-understøttede services.

Kurset, ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value, gennemgår de vigtigste aspekter af kunderejsen: Dens formål, interessenternes hensigter, touchpoints og service interaktioner, design og mapping af kunderejser og måling og forbedring af kunderejser.

Kunderejsens vigtigste trin bliver gennemgået med fokus på følgende trin:

  • Explore, engage, offer, agree
  • Onboard, co-create, realize

 

Vi udbyder også disse kurser indenfor ITIL ®: 

Managing professional 

Strategic leader 

Om ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Undervisningen er på dansk, mens kursusmaterialer og eksamen er på engelsk.

Kurset bygger på en vekselvirkning mellem teori, opgaveløsning og gruppearbejde.

Kurset er intensivt, og deltagerne bør afsætte tid til hjemmearbejde under kurset.

Eksamen & certificering

Eksamen foregår på kursets sidste dag. Eksamensform og varighed er pt. ikke fastlagt. Eksamen er obligatorisk og kan ikke fravælges.

Ved beståelse opnår du et ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certifikat.

Bemærk: Eksamen er elektronisk. Husk derfor at medbringe en laptop. Du kan ikke anvende tablet/iPad.

Dit udbytte

  • Kurset giver deltagerne nogle faste rammer, som man kan tage til sig, og som man kan tilpasse til sine egne behov.
  • Deltagerne introduceres til de vigtigste trin på kunderejsen, og den guider deltagerne i, hvordan de skaber den mest værdifulde kunderejse.

Hvem er målgruppen?

  • Relationship -, customer experience (CX) - og account managers
  • Customer experience (CX)/user experience (UX) designere
  • Service delivery -, service desk - og service level managers
  • Enterprise - og service og solution arkitekter
  • Product ejere
  • Marketing -, project – og portfolio managers
  • Supplier relationship -, vendor -, contract managers

Planlagte forløb

Bemærk, at fysiske klassekurser konverteres til onlineundervisning, hvis Corona-situationen kræver det. Har du tilmeldt dig et fysisk kursus hos os, kan du derfor regne med, at det ikke bliver aflyst med Corona-situationen som begrundelse.

december 2021

  • 06 mandag

    ITIL4SDSV-5493-061221

    ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Klassekursus

    6. december 2021 - 8. december 2021

    Storkøbenhavn

    Kurset afvikles som klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Merete Wittenburg Lykke

    Medlemspris

    DKK 12.825

    Listepris

    DKK 14.250

    Pr. deltager ekskl. moms

maj 2022

  • 10 tirsdag

    ITIL4SDSV-5573-100522

    ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Klassekursus

    10. maj 2022 - 12. maj 2022

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Merete Wittenburg Lykke

    Medlemspris

    DKK 12.825

    Listepris

    DKK 14.250

    Pr. deltager ekskl. moms

november 2022

  • 08 tirsdag

    ITIL4SDSV-5652-081122

    ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Klassekursus

    8. november 2022 - 10. november 2022

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Merete Wittenburg Lykke

    Medlemspris

    DKK 12.825

    Listepris

    DKK 14.250

    Pr. deltager ekskl. moms

Bog til kurset ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

  • ITIL® 4 Drive Stakeholder Value (PDF)

    ITIL® 4 Drive Stakeholder Value (PDF)

    Varenr. 7162_pdf - ISBN 9780113316373

    Digital (PDF). Bogen kan downloades én gang af én bruger.

    The ITIL® 4: Drive Stakeholder Value book forms one publication of the Higher-Level guidance, following ITIL® 4 Foundation.

    Key Features

    Ideal for professionals who are focused on customer experience, user journeys or are responsible for external relationship management

    • Ensure high customer satisfaction levels
    • Optimize the customer experience
    • Create a trusted relationship with stakeholders
    • Improve relationships and reach mutual outcomes

    Helps you pass your Drive Stakeholder Value exam

    Reference guidance for day-to-day problems for IT Professionals

    Medlemspris

    DKK 935,00

    Listepris

    DKK 950,00

    Pr. stk. ekskl. moms

  • ITIL® 4 Drive Stakeholder Value

    ITIL® 4 Drive Stakeholder Value

    Varenr. 7162 - ISBN 978-01-133-1636-6

    Paperback. Leveres af DAO. Der tillægges fragt ved kassen.

    The ITIL® 4: Drive Stakeholder Value book forms one publication of the Higher-Level guidance, following ITIL® 4 Foundation.

    Key Features

    Ideal for professionals who are focused on customer experience, user journeys or are responsible for external relationship management

    • Ensure high customer satisfaction levels
    • Optimize the customer experience
    • Create a trusted relationship with stakeholders
    • Improve relationships and reach mutual outcomes

    Helps you pass your Drive Stakeholder Value exam

    Reference guidance for day-to-day problems for IT Professionals

    Medlemspris

    DKK 935,00

    Listepris

    DKK 950,00

    Pr. stk. ekskl. moms

Varen er lagt i kurven

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

Tilføj deltager

  • Du kan læse mere om bøger til kurset nederst på siden

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close

Instruktør(er) på ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

  • Merete Wittenburg Lykke
    • Merete Wittenburg Lykke

    • Senior Management Consultant