ITSM Implementering

Formålet med ITSM-systemer er at bringe den operationelle ITSM-model, som i mange virksomheder bygger på ITIL best practice, under digital kontrol

Scroll ned og se, hvad vi kan hjælpe med

Hvad hjælper vi med?

IT Service Management systemer er hjertet i IT operationen. Det er her vi sætter strøm til processerne, sikre opsamling af relevant data så vi dermed har ét sted for kontrol og rapportering

MetierWestergaard har stor erfaring med de bedste ITSM systemer i markedet. Vi har erfaring med systemer som ServiceNow, Topdesk, Cherwell, IHLP, Remedy, m.fl.

Konkret kan vi hjælpe med:

  • Afdækning af organisationens modenhed og mål med ITSM
  • Udvikling af ITSM processerne, herunder kortlægge roller og ansvar
  • Afdækning af organisationens behov før valg af et ITSM system
  • Kortlægning af krav fra processer og andre systemer til ITSM systemet
  • I et samarbejde med organisationen og værktøjsleverandøren tilpasser vi ITSM værktøjet, så det understøtter processerne og dermed sikre vi at arbejdsgange følges

Vores konsulenters udgangspunkt er altid, hvad formålet med ITSM systemet er. For os kommer forretningen altid før teknik.