ITIL® 4 Practitioner: Continual Improvement

Formålet med dette modul er at tilpasse organisationens tjenester til skiftende forretningsbehov gennem løbende forbedring af produkter, tjenester og praksis.

Kurset udbydes kun som E-læring

Se forløb og tilmeld dig her
ITIL Monitor, Support & fulfill

Lær at arbejde professionelt med Continual Improvement

Forstå formålet og nøglebegreberne i den kontinuerlige forbedringspraksis og belyse dens betydning for at fremme en kultur med løbende forbedringer og innovation i organisationen.

Det lærer du på kurset: 

Forstå, hvordan man formulerer strategiske mål og indfører handlingsforløb og allokering af ressourcer i taktiske og operationelle planer.

Lær at tilpasse organisatoriske praksisser og tjenester til skiftende forretningsbehov ved løbende at forbedre produkter, tjenester og ledelsespraksisser.

Sørg for, at applikationer og it-systemer opfylder interessenternes behov, og at produktfunktioner frigives til tiden, inden for budgettet og til en høj kvalitetsstandard.

Om ITIL® 4 Practitioner: Continual Improvement

Kurset er berammet til 3 timers undervisning via E-læring

Kurset er inkl. eksamens-voucher til certificering som også inkorporerer den relevante e-bog. Din e-bog bliver tilgængelig på din PeopleCert-konto, som du får direkte efter køb.

Din adgang til PeopleCert giver dig også adgang til din Learner Kit med vejledning.

Eksamen & certificering

Eksamen er en multiple choice test.

Eksamen tages online og er en såkaldt online Proctoring eksamen. Det vil sige, at du skal downloade et exam shield, som gør at du ikke kan tilgå andre sider, mens du tager eksamen. Eksamen bliver ligeledes monitoreret online.

Du kan tilkøbe en Take2 eksamensforsikring. Læs mere om den længere nede på siden.

Dit udbytte

  • Forstå formålet og nøglebegreberne i den kontinuerlige forbedringspraksis og belyse dens betydning for at fremme en kultur med løbende forbedringer og innovation i organisationen.
  • Få mere at vide om praksissuccesfaktorer (PSF) og nøglepraksismålinger, der er afgørende for at evaluere effektiviteten og virkningen af løbende forbedringsinitiativer på organisatorisk ydeevne og servicelevering.
  • Udforsk løbende forbedringsprocesser, herunder nøgleaktiviteter, og lær, hvordan du integrerer dem i din organisations værdistrøm for at drive løbende forbedring og forfiner tjenester, processer og practices
  • Fokuser på nøgleroller inden for løbende forbedringer, og forstå, hvordan du positionerer praksis effektivt i din organisation. Udvikle de nødvendige kompetencer til at lede, facilitere og understøtte forbedringsinitiativer.
  • Se, hvordan information og teknologi kan understøtte og muliggøre løbende forbedringer for at levere forbedringer ved at levere værktøjer, systemer og data til overvågning, analyse og prioritering af forbedringsmuligheder.
  • Udforsk partnernes og leverandørernes rolle i løbende forbedringer, og forstå, hvordan man samarbejder effektivt for at udnytte ekstern ekspertise, ressourcer og bedste praksis til at drive forbedringsinitiativer.
  • Find ud af, hvordan kapacitetskriterierne understøtter praksissens kapacitetsudvikling og sikrer overensstemmelse med branchens bedste praksis og organisatoriske krav til effektiv løbende forbedring.
  • Lær strategier til at få succes med løbende forbedringer og forstå, hvordan det understøttes af ITIL's vejledende principper, der sikrer etableringen af en systematisk tilgang til forbedring og innovation for at nå forretningsmål.

Hvem er målgruppen?

Kurset er relevant for alle der arbejder med it og gerne vil forstå, hvordan man kan arbejde struktureret med Incident Management

  • IT Specialist: Operations
  • IT Manager: Operations
  • Product Manager¨
  • Data Scientist
  • Web Developer
  • System Administrator
  • Enterprise Architect
  • IT Service Manager
  • IT Service Desk Analyst

Hvad skal du kunne i forvejen?

Du skal have en generel viden om IT og en forståelse for din egen virksomhed.

  • Kurset forudsætter et ITIL® Foundation certifikat. Både en version 3 eller 4 kan bruges.
Take2

Take2

Take2 er en forsikring, som kan købes, når du tilmelder dig kurset. Prisen på Take2 er 450 DKK, hvilket er langt under halv pris på en normal re-eksamen, hvis du skal købe den efter dit kursus. Hvis du har købt Take2, og du ikke består din eksamen, får du automatisk en online re-eksamen voucher tilsendt. Du kan tage Take2 når du vil og hvor du vil. Take2 kan bruges op til 6 måneder efter din eksamen. Bestil Take2 når du tilmelder dig kurset. Forsikringen kan ikke købes efterfølgende. 

Bemærk: Består du eksamen i første omgang, kan Take2 ikke refunderes eller bruges til andre eksamener.

Planlagte forløb

  • e

    MET I4PCIE-03-2025

    ITIL® 4 Practitioner: Continual Improvement (EN)

    Du får adgang til kurset i 6 måneder, hvor du frit kan anvende det når og hvor, det passer dig bedst

    Kurset er på engelsk / This course is in English

    Medlemspris

    DKK 3.150

    Listepris

    DKK 3.500

    Pr. deltager ekskl. moms

Tilføj deltager

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close