ITIL® 4 Practitioner: Problem Management kursus

Dette 1-dags practice modul er relevant for alle IT professionelle, der arbejder med at reducere sandsynlighed for og konsekvens af incidents ved at arbejde med at identificere årsager til disse incidents - og håndtere workarounds samt known errors.

Det er et kursus, hvor vi på en dag går i dybden med én proces - problem management - en af de vigtigste processer i ITIL. 

Varighed: 1 dag

Se forløb og tilmeld dig her
ITIL problem management

Lær at arbejde professionelt med Problem Management

Kurset giver en solid indsigt i Problem Management processen og hvordan, de koncepter som er en del af ITIL 4 Problem Management practice kan anvendes og forbedres. Der arbejdes både med forståelse på strategisk og operationelt niveau og hvordan disse bindes sammen for at sikre maksimal værdi af denne practice.

Med denne kursus lærer du: 

  • At øge pålideligheden af ​​IT-services
  • At reducere tab og omkostninger forårsaget af utilgængelige IT-services eller forringelse af disse
  • At opfylde servicekvalitetsmål
  • At reducere teknisk gæld
  • At forudse optimal utilization af IT-supportressourcer
  • At måle, vurdere og udvikle Problem Management kompetencen og processen i organisationen ved at bruge ITIL-modenhedsmodellen

Om ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus)

Kurset er et 1-dags kursus med fuld forplejning.

Kurset er inkl. eksamens-voucher til certificering som også inkorporerer den relevante e-bog. Din e-bog bliver tilgængelig på din PeopleCert-konto, som du får direkte efter køb.

Din adgang til PeopleCert giver dig også adgang til din Learner Kit med vejledning.

Eksamen & certificering

Eksamen er en multiple choice test.

Eksamen tages online og er en såkaldt online Proctoring eksamen. Det vil sige, at du skal downloade et exam shield, som gør at du ikke kan tilgå andre sider, mens du tager eksamen. Eksamen bliver ligeledes monitoreret online.

Du kan tilkøbe en Take2 eksamensforsikring. Læs mere om den længere nede på siden.

Dit udbytte

  • Forstå Problem Management best practice
  • Lær at arbejde struktureret med problem management - og arbejde struktureret med at finde årsager
  • Bliv bedre til at udvikle Problem processen og jeres arbejde med problem management

Gevinster for din arbejdsplads

  • Bedre håndtering af Incidents og struktureret arbejde omkring Problem management
  • Bedre læring baseret på årsagsanalyse (continual learning)
  • Udvikling af Problem Management processen i organisationen
  • Færre servicenedbrud og bedre 'oppe tider'

Hvem er målgruppen?

Kurset er relevant for alle der arbejder med it og gerne vil forstå, hvordan man kan arbejde struktureret med Problem Management

Hvad skal du kunne i forvejen?

Du skal have bestået ITIL 4 Foundation for at kunne blive certificeret på dette kursus.

Take2

Take2

Take2 er en forsikring, som kan købes, når du tilmelder dig kurset. Prisen på Take2 er 450 DKK, hvilket er langt under halv pris på en normal re-eksamen, hvis du skal købe den efter dit kursus. Hvis du har købt Take2, og du ikke består din eksamen, får du automatisk en online re-eksamen voucher tilsendt. Du kan tage Take2 når du vil og hvor du vil. Take2 kan bruges op til 6 måneder efter din eksamen. Bestil Take2 når du tilmelder dig kurset. Forsikringen kan ikke købes efterfølgende. 

Bemærk: Består du eksamen i første omgang, kan Take2 ikke refunderes eller bruges til andre eksamener.

Planlagte forløb

maj 2024

  • 16 torsdag

    MET I4P PM-01-2024

    ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus) Klassekursus

    16. maj 2024

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som et klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Martin Juhl Vojdeman

    Medlemspris

    DKK 5.846

    Listepris

    DKK 6.495

    Pr. deltager ekskl. moms

    Lukket for tilmelding

juni 2024

  • 27 torsdag

    MET I4P PM-02-2024

    ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus) Klassekursus

    27. juni 2024

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som et klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Martin Juhl Vojdeman

    Medlemspris

    DKK 5.846

    Listepris

    DKK 6.495

    Pr. deltager ekskl. moms

september 2024

  • 04 onsdag

    MET I4P PM-03-2024

    ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus) Klassekursus

    4. september 2024

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som et klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Martin Juhl Vojdeman

    Medlemspris

    DKK 5.846

    Listepris

    DKK 6.495

    Pr. deltager ekskl. moms

december 2024

  • 05 torsdag

    MET I4P PM-04-2024

    ITIL® 4 Practitioner: Problem Management (1 dags kursus) Klassekursus

    5. december 2024

    MetierWestergaard, Østerbro

    Folke Bernadottes Allé 45
    2100 København Ø

    Find på Google Maps

    Kurset afvikles som et klassekursus med fysisk fremmøde

    Instruktør: Martin Juhl Vojdeman

    Medlemspris

    DKK 5.846

    Listepris

    DKK 6.495

    Pr. deltager ekskl. moms

Tilføj deltager

Deltageren blev tilføjet

Hvad vil du gøre nu?

Der opstod desværre en fejl

close