ITIL 4 Foundation online forløb, hvor du fleksibelt lærer at arbejde succesfuldt med IT Service Management
Vores unikke ITIL® 4 Foundation SUPERFLEX giver dig mulighed for at tage kurset i fire moduler, når det passer dig. Vi kører hvert modul både formiddag og eftermiddag, og igen over flere uger, så du kan sammensætte dit kursus, helt så det passer ind i din arbejdsdag.
Vores ITIL 4 Foundation online forløb giver dig de grundlæggende forudsætninger for at arbejde med IT Service Management. Gennem forløbet får du en forståelse for ITIL® 4’s Service Management framework og koncepter, og du lærer, hvordan ITIL® 4 understøtter moderne teknologier og måder at arbejde på.
ITIL® har siden 1988, hvor den første version blev udgivet, været best practice for IT Service Management og er det mest udbredte rammeværktøj for IT Service Management, som anvendes i organisation og virksomheder verden over. Siden 1988 er der udkommet flere versioner, senest i 2011, og nu ITIL® 4 i starten af 2019.
ITIL 4 Foundation online forløbet er adgangsgivende til:
Managing professional
Strategic leader
Når du deltager på ITIL 4 SUPERFLEX kan du deltage i moduler flere gange. Det betyder, at hvis du gerne vil have repeteret modul ex. 3, så kan du deltage på netop det modul igen. Helt uden beregning.
Vi udbyder også ITIL® 4 Foundation som fysisk klassekursus, hvis du hellere vil tage kurset på 2 hele dage.